Skoči na vsebino

Vsebino spletnega mesta selimo na osrednje spletno mesto državne uprave www.gov.si, ki je bilo objavljeno 1. julija 2019.
Vse naše novejše objave najdete na www.gov.si.

NOVICA

Podpis Pisma o nameri glede prednostne obravnave, razvoja in večje uporabe železniške povezave Praga–Češke Budjejovice–Linz–Graz–Maribor–Ljubljana–Koper

V prostorih Ministrstva za promet so danes državni sekretar na Zveznem ministrstvu za promet, inovacije in tehnologijo Republike Avstrije mag. Helmut Kukacka, državni sekretar na Ministrstvu za promet Češke republike dr. Vojtech Kocourek ter državni sekretar na Ministrstvu za promet Republike Slovenije dr. Peter Verlič podpisali Pismo o nameri glede prednostne obravnave, razvoja in večje uporabe železniške povezave Praga–Češke Budjejovice–Linz–Graz–Maribor–Ljubljana–Koper.

 

Državni sekretar na Ministrstvu za promet RS dr. Peter Verlič današnji podpis ocenjuje kot »pomemben dosežek k spodbujanju in operativnem koordiniranju potrebnih aktivnosti za dosego cilja - usklajene izvedbe celotnega zadevnega koridorja«. V svoji izjavi za javnost je državni sekretar na Ministrstvu za promet dr. Peter Verlič še povedal, da s podpisom tega »Pisma o nameri« Slovenija, Avstrija in Češka izražajo svoj namen, da bodo skupaj in v tesnem medsebojnem sodelovanju pospeševale prednostno obravnavo železniške osi s podaljšanjem severnega odseka prednostnega projekta št. 22 Praga–Češke Budjejovice–Linz na jug mimo Graza in Maribora do Pragerskega, kjer se bo končala vrzel do prednostnega projekta TEN-T št. 6 v smeri Ljubljana–Koper. Za uresničitev ciljev Pisma o nameri bodo partnerske države imenovale tristransko strokovno projektno skupino, ki bo delovala v tesnem sodelovanju s sektorjem te dejavnosti v vseh treh partnerskih državah.


Projektna skupina bo pregledovala,  ocenjevala in povezala vire in usklajeno prispevala k razvoju evropskega prometnega omrežja.


»Za našo državo je namreč razvoj železniške infrastrukture nujnost; omenjena povezava pa je pomembna predvsem z vidika razvoja blagovnih tokov in položaja ter poslovne priložnosti pristanišča Koper in njegove povezave z zaledjem. Gre za ključno strateško vprašanje tako Luke Koper kot tudi nacionalnega prostora«, je za medije še povedal državni sekretar na ministrstvu za promet dr. Peter Verlič.

 

Slikovno gradivo: