Skoči na vsebino

NOVICA

18. 5. 2017

Državni sekretar Leben nagovoril udeležence sejma Avto in vzdrževanje, Moto boom, Gospodarska vozila in Logistika

Državni sekretar Jure Leben je danes dopoldne v Celju sodeloval na otvoritvi štirih sejmov, ki so povezani s prometom, in sicer Avto in vzdrževanje, Moto boom, Gospodarska vozila in Logistika, ki je vedno aktualna. »Ena izmed prednostnih nalog Ministrstva za infrastrukturo je, da okrepi vlogo transportne logistike in v čim večji meri omogoči, da se izkoristi naša geostrateška lega«, je dejal državni sekretar v nagovoru ob otvoritvi sejmov.

Logistika v Sloveniji ima po besedah državnega sekretarja dolgoletne izkušnje in kakovostno znanje, zna prepoznati potrebe trga in razume sodobne trende. Da bi se omogočil  razvoj logistike, kjer se bo njen delež v  BDP-ju še povečeval in kjer se bodo ustvarila nova delovna mesta z dodano vrednostjo, mora pametna država voditi razvojno naravnano prometno, prostorsko in gospodarsko politiko.

Zato Ministrstvo za infrastrukturo svojo pozornost pretežno namenja razvoju, modernizaciji in vzdrževanju javne prometne infrastrukture, ki bo gospodarstvu omogočila smiselno načrtovanje oskrbnih verig in konkurenčne prednosti na trgu. V ta namen sta bila sprejeta dva pomembna strateška dokumenta, in sicer Strategija razvoja prometa v RS leta 2015 in  Nacionalni program razvoja prometa v RS leta 2016. Oba dokumenta namenjata posebno pozornost logistiki. Poleg glavnih vozlišč, ki so zajeta že v vse-evropskem prometnem omrežju: Maribor, Ljubljana in Koper, je v Strategiji pri vseh načinih prometa posebej poudarjen širši pomen razvoja intermodalnih vozlišč in aglomeracij.

V nagovoru je državni sekretar Leben omenil tudi izgradnjo drugega tira Divača–Koper, ki je pomembna za slovensko gospodarstvo in nadaljnji razvoj logistike. »Naš cilj je še vedno, da z gradnjo našega največjega infrastrukturnega projekta začnemo še letos. Če nam bo to referendum preprečil, bo to ogromna škoda za Slovenijo, sam projekt bo resno ogrožen za najmanj pet let, zmanjšale se bodo naše razvojne možnosti in oslabila kredibilnost Slovenije v mednarodnem prostoru. Verjamem, da bo na koncu zmagal razum in da bo 2025 prvi vlak zapeljal po drugem tiru«, je ob koncu izpostavil državni sekretar.